Prime day. Ziua de $150k

BIG day yesterday 🙂

Cea mai bună zi din 2017 pentru noi.

Dacă alaltăieri am fost undeva la 60k în vânzări totale, ieri am depășit pragul de 150k și avem oficial cea mai bună zi EVER!

Aici este  o imagine a contul mare de Amazon care, evident, a avut cele mai bune rezultate.

Cum am promis, o să vorbim puțin și despre cum am pregătit ziua asta și ce înseamnă ea mai exact.

  1. Prime Day este practic o zi “inventată” de Amazon pentru a resuscita o perioadă puțin “moartă” în ceea ce privește vânzările online.
  2. Cei de la Amazon și-au propus ca Prime day de anul acesta să depășească în “promoții” DAR și în vânzări Black Friday de anul trecut. Și se pare că au și reușit.
  3. Ofertele de Prime Day sunt disponibile DOAR pentru abonații “prime”. Putem să învățăm o chestie foarte tare de aici, și anume: Amazon își asigură din ce în ce mai mulți abonați prime, “forțându-i” practic să se înscrie în program pentru a nu pierde facilitățile pe care le oferă acest serviciu și evident ziua de Prime (care este o dată pe an).
  4. Pentru a avea expunere cât mai mare am mărit bugetele de PPC, am făcut campanii agresive de email marketing și am fost foarte focusați și pe Facebook advertising și social media.
  5. Am făcut mesaje speciale pentru fiecare categorie de clienți pe care o avem și ne-am asigurat că nu ne “spamăm” consumatorii cu mesaje de proastă calitate. Long term ai mult de pierdut dacă faci acest lucru. Nu vrem să fim asociați cu un brand “ieftin” și să ne facem o astfel de imagine.
  6. Am mărit stocurile și ne-am pregătit intens cu previziuni cât mai exacte. Dacă ne putem reproșa o chestie ar fi următoarea: am subestimat puterea de cumpărare pe un anumit produs și nu am adus un stoc suficient. Am fi putut vinde cu 20% în plus pe produsul respectiv probabil dacă am fi avut stoc destul.

Sper ca la următorul Prime Day să văd zeci de poze de la voi și să fie numere cât mai mari 🙂

Vă așteptăm cu întrebări de orice fel!

Distribuie pe: