Income Report 2017

<Scris la data 08.06.2017>

Anul 2016 a fost un an de creştere majoră. Cel puţin asta ştiam noi că înseamnă “creştere” atunci. Pe parcursul dezvoltării unui business, liderii se dezvoltă odată cu el, se schimbă mentalităţi, viziuni, modalităţi de abordare şi ţeluri.

A avea un ţel înalt nu e de ajuns. Acesta trebuie însoţit de un plan cât mai detaliat care să prevadă viitorul cu suişuri şi coborâşuri. Myke Tyson spunea “everyone has a plan until they get punched in the face”.

Dacă la începutul acestui business planul nostru de creştere consta în lansarea cât mai multor produse, la sfârşitul anului 2016 acesta s-a schimbat. Noi ne-am schimbat. Ne-am dat seama că riscăm ca toată munca depusă din martie 2015 să se dărâme dacă nu avem grijă de fundaţia business-ului. În acel moment am luat decizia de a amâna orice lansare de produs în favoarea sistematizării business-ului, a angajării oamenilor dedicaţi de care orice companie are nevoie în fundaţia ei şi nu în ultimul rând, am decis să ducem produsele pe care le avem la un alt nivel.

Mentalitatea românească nu ne prea ajută. Suntem parcă înconjuraţi de oameni care vor să se îmbogăţească peste noapte şi fără să ne dăm seama, acesta devine parcă un vis la care unii visează până la bătrâneţe.

Este o poveste genială care circulă pe internet. Se vorbeşte despre antrenorul echipei de ciclism din UK, Sir Dave Brailsford. Acesta a venit la conducerea echipei în 2003 cu o mentalitate nouă, cu un concept atât de simplu şi totuşi nemaiîntâlnit. A segmentat întregul proces prin care trecea un sportiv, de la nutriţie, somn, alergare, design-ul bicicletelor, etc. Singura lui grijă a fost să îmbunătăţească fiecare bucăţică din process cu 1%. Rezultatul a fost uimitor. În 2008 au câştigat 8 medalii de aur la Beijing, dominând întreaga olimpiadă. La fel s-a întâmplat şi la Rio şi Londra câţiva ani mai târziu.

Acesta a devenit mindsetul nostru şi rezultatele se văd într-un timp mai scurt decât ne aşteptam. Suntem într-un business virgin, comerţul online creşte fulgerător şi credem că acesta este viitorul.

Să te înconjori de cei mai buni în domeniul tău e o artă. Cred că acesta ar trebui să fie unul din ţelurile fiecăruia dintre noi. Avem nevoie de oameni care să ne facă mai buni, să ne provoace şi chiar să ne arate altă cale.

Jim Rohn spunea “You are the average of the five people you spend the most time with”. În această direcţie am căutat mentori, lideri în marketing şi ecommerce online care să fie la cel mai înalt nivel. Am investit multe pentru a învăţa din experienţa lor, pentru a putea pune cap la cap informaţii şi a le pune în practică aşa cum credem noi că puţini reuşesc. Totul a venit natural şi a fost una dintre cele mai bune decizii.

Mai jos, aşa cum v-am promis, vă prezentăm raportul de income pe 2017 pentru toate pieţele unde brandul nostru este disponibil. Strategia noastră a fost să ne extindem şi în Canada şi UK deoarece considerăm că prezenţa pe mai multe pieţe ne oferă vizibilitate optimă, iar după cum puteţi vedea, această strategie a adus vânzări substanţiale.

 

 

 

Sperăm că acest articol să vă inspire, să vă scoată din zona de comfort şi să vă ducă mai aproape de visele voastre. Suntem încântaţi de viitor, de noile provocări şi de posibilitatea infinită care se dezvoltă în comerţul online.

Dacă nu sunteţi deja membru al grupului de Facebook EcomHackers, vă invităm să vă alăturaţi comunităţii noastre pentru oameni pasionaţi de business şi dezvoltare profesională, cu o atitudine de învingători şi dorinţa de a excela. Vă aşteptăm!

Acesta este linkul de înscriere în grupul: EcomHackers

 

Vă mulţumim că sunteţi alături de noi !

Alex & Mircea

 

Distribuie pe: